учитель музичного мистецтва

Фонопедичні вправи

«У кого що в середині»

У кульбабок білих – вилітала (учні легко здувають уявний пух з долоні).

У мотоцикла – ричалка (учні супроводжують вимову звукозображальним

елементом «трр - трр»круговими рухами кулачків.)

У годинника – спішила (учні активно і чітко вимовляють склади «тік - так»

І виконують коливання з боку в бік, як маятник

годинника).

У дівчат – смішинка (вимовляють «ха» й «хі» у фальцетному регістрі).

У мишки – пищалка (вимовляють тоненько й швидко «пі – пі - пі»).

У коника – іржала (зображується іржання коника).

У вітру – здувала (двічі довго видихається повітря).

У каблучків – стукалка (легко й рухливо цокають язиком).

У носа – сопілка (тихенько шмигають носом).

У їжака – пихтіла (пошепки й неголосно вимовляється «пих»).

У телефоні – дзвонилка (зображують довге «тру – у - у» міжміський зв'язок,

і міський – «тру, тру, тру».)

А у сонця – світилка (кожна дитина співає будь – який

     «Біля моря»

(діти стоять, ноги на ширині плеч, руки вільно)

До берега біжить хвиля (діти піднімають руки до грудей, вимовляють «ш-ш-ш-…» довго вдихаючи повітря, руки випрямляють вперед, імітуючи хвилі ).

Піднімається хвиля (діти піднімають руки вгору «велика хвиля», вимовляють звук - «у-у у..»).

Падає хвиля на берег (діти виконують нахил вперед, імітують хвилю, яка падає на берег, вимовляють «у-ух!», перший склад низьким голосом, а другий - високим).

Учитель пропонує дітям стати в коло.


 


 


 

 

 

 

 

 

Пошук

© 2016 Усі права захищені.